REGULAMIN
Artystycznej Galerii Internetowej
ArtiGravity
§1
Zakres przedmiotowy
Niniejszy regulamin określa warunki funkcjonowania i korzystania z serwisu internetowego – Artystycznej Galerii Internetowej ArtiGravity oraz prawa i obowiązki Usługodawcy oraz Użytkowników.
§2
Słowniczek
Wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Użytkownik – każda osoba korzystająca z zasobów i usług oferowanych w ramach Galerii,
- Konto – indywidualne konto Użytkownika w systemie elektronicznym, prowadzone i zarządzane przez Usługodawcę,
- Rejestracja – proces polegający na zebraniu danych o Użytkowniku niezbędnych do utworzenia Konta Użytkownika oraz przypisanie loginu i hasła zapewniających Użytkownikowi możliwość korzystania z Konta,
- Logowanie – proces uzyskania przez Użytkownika dostępu do Konta,
- Praca – praca, utwór, dzieło oferowana przez Sprzedającego do sprzedaży za pośrednictwem Galerii;
- Galeria – Artystyczna Galeria Internetowa ArtiGravity – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę za pośrednictwem strony internetowej http://www.artigravity.pl umożliwiający Użytkownikom zakup prac od Sprzedających na zasadach pośrednictwa;
- Sprzedający – artysta zamieszczający prace na stronach Galerii i przeznaczający je do sprzedaży na rzecz Użytkowników za pośrednictwem Galerii,
- Usługodawca – Agnieszka Prymon STUDIO, NIP 8961463277, REGON: 367672212, ul. Kłodzka 38/1, 50-536 Wrocław
§3
Prawa autorskie
- Strona internetowa Galerii jest utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i wszelkie prawa autorskie przysługują wyłącznie Usługodawcy bądź podmiotom trzecim.
- Usługodawca oświadcza, że wszelkie materiały zamieszczone na stronie internetowej Galerii, w tym materiały tekstowe, zdjęciowe, graficzne oraz ich układ stanowią własność intelektualną Usługodawcy bądź podmiotów trzecich, w tym w szczególności Sprzedających.
- Usługodawca wyłącza możliwość kopiowania, powielania, modyfikacji, dystrybucji bądź innych form komercyjnego wykorzystania materiałów będących własnością Usługodawcy, o których mowa w ust. 1, bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy.
- Wyłączona jest możliwość kopiowania, powielania, modyfikacji, dystrybucji bądź innych form komercyjnego wykorzystania materiałów będących własnością Sprzedających bez uprzedniej zgody Sprzedającego.
§4
Wymagania techniczne
- W celu korzystania z Galerii wymagane jest posiadanie przez Użytkownika komputera lub innego urządzenia końcowego mającego dostęp do sieci Internet.
- Do korzystania ze sklepu internetowego wymagane jest włączenie obsługi krótkich informacji tekstowych zwanych „cookies” (dalej: pliki „cookies”). Wyłączenie plików „cookies” uniemożliwia Użytkownikowi pełne korzystanie z serwisu.
§5
Usługi oferowane w ramach Galerii i odpowiedzialność Usługodawcy
- Usługodawca umożliwia Użytkownikom zapoznanie się z Pracami oferowanymi przez Sprzedających w wirtualnej przestrzeni wystawienniczej Galerii.
- Usługodawca umożliwia Użytkownikom dokonanie zakupu Prac oferowanych przez Sprzedających za pośrednictwem Galerii.
- Usługodawca działa na zasadzie skojarzenia Użytkownika ze Sprzedającym. Galeria w żadnym przypadku nie jest stroną umowy sprzedaży, która łączy Użytkownika i Sprzedającego
- Kupując Pracę oferowaną za pośrednictwem Galerii Użytkownik dokonuje płatności za Pracę oraz za ewentualne koszty wysyłki na konto Galerii.
- Usługodawca przekazuje Sprzedającemu jego należność za zakupioną Pracę.
- Usługodawca dokłada należytej staranności w doborze Sprzedających oferujących prace za pośrednictwem Galerii, jednak nie odpowiada za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie przez Sprzedającego zobowiązań wynikających z zawartej umowy sprzedaży.
- Usługodawca nie odpowiada za naruszenie praw autorskich dokonane przez Użytkownika bądź Sprzedającego.
- Sprzedający oferujący Prace w wirtualnej przestrzeni wystawienniczej Galerii mają prawo korzystać z urlopów. Przez okres urlopu możliwe jest dokonanie przez Użytkownika zakupu Pracy, jednak terminy realizacji zamówienia ulegają zawieszeniu do końca okresu urlopowego.
- Informacja o korzystaniu przez Sprzedającego z urlopu zamieszczana jest przez Usługodawcę na stronie Pracy oraz w galerii Sprzedającego.
§6
Rejestracja i logowanie Użytkownika
- Użytkownik może dokonać nieodpłatnej Rejestracji w celu utworzenia Konta.
- Rejestracji dokonuje się poprzez prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego po uprzednim zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowaniu jego postanowień.
- Formularz rejestracyjny dostępny jest pod adresem internetowym artigravity.pl/…
- W formularzu rejestracyjnym Użytkownik podaje następujące dane: adres e-mail, imię i nazwisko, hasło. Dane wprowadzone do formularza winny być przez Użytkownika aktualizowane. Aktualizacji danych należy dokonać poprzez zmianę stosownych danych na koncie Użytkownika.
- Użytkownik w trakcie rejestracji może wyrazić odrębną zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę treści reklamowych i promocyjnych związanych bezpośrednio z działalnością Galerii lub pozostałymi usługami Usługodawcy.
- W procesie rejestracji Użytkownik tworzy unikalny login i hasło.
- Usługodawca umożliwia Użytkownikom, którzy nie dokonali Rejestracji, dokonywanie zakupu prac oferowanych przez Sprzedających.
- Usługodawca zastrzega możliwość udostępniania niektórych zasobów oraz usług w ramach Galerii wyłącznie Użytkownikom zarejestrowanym. W celu korzystania ze wszystkich usług dostępnych w ramach Galerii wymagane może być zalogowanie Użytkownika.
§7
Zamówienia
- Użytkownik dokonuje zakupu Pracy poprzez wypełnienie formularza zakupu – „Składanie zamówienia” znajdującego się na stronie Galerii po uprzednim zalogowaniu się na Koncie lub poprzez wypełnienie formularza bez konieczności zalogowania się.
- Dokonując zakupu bez logowania Użytkownik w formularzu zakupu podaje następujące dane: imię i nazwisko, kraj, adres, telefon, e-mail. Dokonanie zakupu bez logowania jest możliwe wyłącznie po uprzednim zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptowaniu jego postanowień.
- W przypadku dokonywania zakupu przez Użytkownika, który dokonał uprzedniego logowania, dane Użytkownika wczytywane są automatycznie bez konieczności ich ręcznego wpisywania.
- Kupujący powinien zapłacić za zamówienie w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku nieopłacenia zamówienia w tym terminie Usługodawca wysyła e-mail do kupującego z przypomnieniem i prośbą o opłacenie należności. W przypadku braku płatności lub potwierdzenia przelewu do terminu wskazanego w e-mailu Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży i zamówienie zostaje anulowane.
§8
Ceny i płatności
- Wszelkie ceny Prac oferowanych za pośrednictwem Galerii wyrażone są w złotych polskich. Podane ceny są cenami brutto zawierającymi należny podatek od towarów i usług.
- Płatności za Prace oferowane za pośrednictwem Galerii dokonuje się w formie: przelewu bankowego tradycyjnego lub przez płatności PayU (szybki przelew internetowy lub płatność kartą Visa i Master Card) na następujące dane:
Odbiorca: Agnieszka Prymon STUDIO
Adres odbiorcy: ul. Balzaka 4a/2, 52-437 Wrocław
Tytuł przelewu: numer zamówienia
PRZELEW KRAJOWY nr konta mBank 11 1140 2004 0000 3402 7694 6706
PRZELEW Z ZAGRANICY nr konta: PL11 1140 2004 0000 3402 7694 6706
kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
nazwa i adres banku odbiorcy przelewu:
mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING)
Łódź Skrytka Pocztowa 2108, 90-959 Łódź 2
SORT CODE/numer rozliczeniowy – 11402004 - Ceny podane na stronie Galerii nie zawierają kosztów dostawy, które podlegają odrębnemu naliczeniu i zależne są od formy dostawy wybranej przez Użytkownika.
- Niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Galerii Usługodawca informuje Sprzedającego o otrzymaniu należności, a Sprzedający przygotowuje i wysyła Pracę na adres Użytkownika.
§9
Wysyłka i dostawa
- Wysyłka Pracy przez Sprzedającego następuje w terminie zadeklarowanym przez Sprzedającego licząc od daty zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Usługodawcy.
- W szczególnych wypadkach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym Użytkownik jest niezwłocznie informowany przez Usługodawcę za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Zakupiona Praca wysyłana jest na adres Użytkownika bezpośrednio przez Sprzedającego. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie bądź niewłaściwe wykonanie zobowiązania przez Sprzedającego.
- W przypadku zakupu kilku Prac oferowanych przez tego samego Sprzedającego możliwe jest przygotowanie przesyłki zbiorczej, o ile nie wiąże się to z ryzykiem uszkodzenia Prac.
- W przypadku zakupu Prac od kilku Sprzedających Prace wysyłane są odrębnymi przesyłkami. Koszty dostawy naliczane są odrębnie dla przesyłek pochodzących od różnych Sprzedających.
- Prace mogą być dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej, paczkomatów inPost, wybranego kuriera przez Sprzedającego (Sprzedający udostępnia wybrane przez siebie formy wysyłki).
- Towar jest dostarczany na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym (dotyczy to zamówień dokonywanych po uprzednim zalogowaniu się) lub formularzu zamówienia. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru w sytuacji, gdy Klient podał niewłaściwy adres.
§10
Kontakt ze Sprzedającym
- Usługodawca umożliwia Użytkownikom kontakt ze Sprzedającym za pośrednictwem formularza kontaktowego udostępnionego na stronie dowolnej Pracy danego Sprzedającego w zakładce „ZADAJ PYTANIE ARTYŚCIE” oraz w galerii Sprzedającego (dostępnej po kliknięciu nazwy Sprzedającego przy danej Pracy lub po wejściu w zakładkę menu głównego „artyści” i wybraniu danego Sprzedającego).
- Formularz kontaktowy może być w szczególności wykorzystany do:
- uzyskania informacji o wysyłce Pracy,
- uzyskania informacji o etapie realizacji zamówienia,
- uzyskania informacji o zasadach zwrotu produktu,
- uzyskania informacji o zasadach reklamacji produktu,
- ustalenia szczegółów realizacji indywidualnego zamówienia,
- modyfikacji zamówienia (inny wymiar, kolor itp.)
- uzyskania informacji o zasadach anulowania zamówienia.
§11
Zgłaszanie nieprawidłowości
- Każdy Użytkownik w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Galerii uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@artigravity.pl bądź w formie listownej na adres Usługodawcy.
- Zgłoszenie Użytkownika powinno zawierać dane Użytkownika, a także dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.
- Usługodawca ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty jego otrzymania.
- W szczególnych przypadkach, tj., gdy rozpatrzenie zgłoszenia wymaga nietypowych, szczególnych działań i ustaleń ze strony Usługodawcy lub napotka obiektywne przeszkody niezależne i niezawinione przez Usługodawcę (np. awarie sprzętu, sieci internetowej itp), termin rozpoznania zgłoszenia może ulec wydłużeniu, jednakże nie więcej niż o 14 dni.
- W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.
- Odpowiedź zostanie wysłana Użytkownikowi w formie, w jakiej przesłał zgłoszenie, na adres wskazany w zgłoszeniu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące płatności winny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu za wykonanie płatności (odpowiednia placówka bankowa lub serwis PayU).
§12
Przetwarzanie danych osobowych i polityka prywatności
- Wszelkie dane osobowe gromadzone w ramach funkcjonowania Galerii przetwarzane są przez Usługodawcę z poszanowaniem praw osób, których dane dotyczą i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności regulacjami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922.)
- Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych za zgodą osoby, której one dotyczą.
- Podanie danych osobowych i wyrażenie zgody na przetwarzanie ich przez Usługodawcę jest dobrowolne. Brak podania danych osobowych niezbędnych dla realizacji lub żądanie ich usunięcia może jednak uniemożliwić prawidłową realizację zamówienia.
- Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych bez zgody osoby, której one dotyczą, gdy jest to konieczne do realizacji umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
- Zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 4 ustawy dopuszcza się przetwarzanie danych osobowych bez zgody osoby, której one dotyczą, jeśli jest to niezbędne dla zrealizowania uprawnienia lub spełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
- Użytkownik może również wyrazić odrębną zgodę na wykorzystanie danych osobowych na potrzeby przesyłania informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej. W przypadku wyrażenia takiej zgody Usługodawca uprawniony jest do przesyłania Użytkownikowi drogą elektroniczną tych treści.
- Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane ma prawo kontroli przetwarzania danych osobowych, które jej dotyczą, w szczególności poprzez otrzymanie informacji o zakresie i celach przetwarzania danych osobowych, żądania ich korekty, aktualizacji, uzupełnienia bądź usunięcia. Żądanie usunięcia danych osobowych może uniemożliwić prawidłową realizację zamówień.
- Dane Użytkownika mogą być bez jego uprzedniej zgody udostępniane podmiotom uprawnionym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa.
- Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Galerią, w szczególności Sprzedawcom wyłącznie w celu realizacji umowy, tj. przygotowania i dokonania wysyłki Pracy.
- Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z funkcjonowaniem Galerii ArtiGravity jest Agnieszka Prymon STUDIO, NIP 8961463277, REGON: 367672212, Balzaka 4a/2, 52-437 Wrocław.
§13
Prawa konsumenta – rękojmia, odstąpienie od umowy (zwroty)
- Usługodawca nie jest stroną umowy sprzedaży zwartej za pośrednictwem Galerii.
- Sprzedający ponoszą odpowiedzialność wobec Użytkowników na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny. (Dz.U. 2017.459).
- Za konsumentów uważa się Użytkowników, którzy będąc osobą fizyczną dokonują z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarcza bądź zawodową.
- Sprzedający wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi względem podmiotów niebędących konsumentami (czyli np. firmy czy przedsiębiorcy).
- W celu ułatwienia Użytkownikom realizacji uprawnień wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz w dbałości o jakość i bezpieczeństwo świadczonych usług Galeria obejmuje patronatem postępowania reklamacyjne oraz inne procedury wynikające z uprawnień konsumentów.
- Usługodawca udostępnia możliwość złożenia reklamacji oraz oświadczeń o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Galerii https://artigravity.pl/formularz-zwrotu/
- Złożenie reklamacji bądź oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem formularza traktowane będzie i respektowane jako oświadczenie złożone bezpośrednio Sprzedającemu.
- Zaproponowana forma zgłaszania roszczeń nie uchybia ogólnym regulacjom chroniącym konsumentów.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przesyłki wyższych niż najtańszy zwykły sposób doręczenia przesyłki oferowany przez Sprzedawcę.
Kupującemu, który nie jest Konsumentem (osobą fizyczną), tylko Przedsiębiorcą (firmą prowadzą działalność gospodarczą), prawo do odstąpienia od umowy z mocy prawa nie przysługuje. - Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać imię i nazwisko kupującego, numer zamówienia, nazwę Sprzedającego, określenie/nazwę Pracy, datę otrzymania przesyłki zawierającej Pracę, adres e-mail do korespondencji oraz wskazanie numeru rachunku bankowego, na który winien nastąpić zwrot przysługujących konsumentowi należności.
- Oświadczenie powinno być złożone za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem https://artigravity.pl/formularz-zwrotu/
- W przypadku odstąpienia od umowy w trybie przewidzianym w ustępie 9 Użytkownik ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku zwrotu dokonywanego w sposób inny niż doręczenie osobiste, Praca musi zostać nadana przesyłką rejestrowaną.
- Bieg terminu na odstąpienie umowy opisanego w ustępie 9 biegnie od chwili objęcia przesłanej Pracy w posiadanie przez konsumenta bądź wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeśli przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Zwrotu płatności dokonuje się przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba, że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać imię i nazwisko kupującego, numer zamówienia, nazwę Sprzedającego, określenie/nazwę Pracy, datę otrzymania przesyłki zawierającej Pracę, adres e-mail do korespondencji, wskazanie numeru rachunku bankowego, na który winien nastąpić zwrot przysługujących ewentualnie konsumentowi należności, wskazanie przyczyn reklamacji oraz określenie żądania konsumenta (wymiana Pracy bądź usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
- Zgłoszenie winno być złożone za pośrednictwem formularza dostępnego pod adresem https://artigravity.pl/formularz-zwrotu/
- Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
- Podstawy reklamacji nie mogą stanowić różnice w wyglądzie zakupionej i otrzymanej Pracy, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Kupującego, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których została wykonana Praca.
- Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby ewentualne spory między Użytkownikami a Sprzedającymi rozwiązywane były w sposób polubowny.
§14
Zmiany Regulaminu
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w niniejszym Regulaminie, o czym niezwłocznie, tj. w terminie nie krótszym niż 14 dni przed wprowadzeniem zmian, poinformuje na stronie internetowej Galerii oraz drogą elektroniczną (dotyczy zarejestrowanych Użytkowników)
- Usługodawca poinformuje o fakcie dokonania zmiany Regulaminu poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Galerii o dokonaniu zmian i zamieszczenie ujednoliconego tekstu zmienionego Regulaminu oraz wskazanie, które z dotychczasowych zapisów Regulaminu uległy zmianie.
- Zmiana Regulaminu może nastąpić w każdym czasie, w szczególności z ważnych przyczyn technicznych, prawnych i/lub organizacyjnych, bez konieczności uzasadniania tych przyczyn.
- Korzystanie przez Użytkownika z Galerii po wejściu w życie zmian Regulaminu równoznaczne jest z akceptacją wprowadzonych zmian.
- Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wchodzą w życie w terminie 14 dni od daty ich opublikowania na stronie serwisu, a w przypadku zarejestrowanych Klientów po wysłaniu stosownej informacji drogą elektroniczną.
- Wszelkie zmiany Regulaminu nie wpływają na sposób realizacji zamówień złożonych przed wejściem w życie wprowadzanych zmian. Do zamówień dokonanych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się zapisy w brzmieniu z chwili złożenia zamówienia.
§15
Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin udostępniany jest Klientom nieodpłatnie, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej pod adresem https://artigravity.pl/regulamin/
- Komunikacja pomiędzy stronami odbywa się w formie pisemnej bądź elektronicznej. W przypadku komunikacji pisemnej wszelka korespondencja powinna być kierowana na adres Usługodawcy. Po otrzymaniu korespondencji pisemnej Usługodawca udzieli odpowiedzi na adres podany w piśmie Klienta. W przypadku komunikacji elektronicznej Usługodawca będzie wysyłać Klientowi informacje na adres e-mai, z którego wpłynęła korespondencja.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej sklepu internetowego.
- Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu jest lub będzie bezskuteczne, nie narusza to mocy obowiązującej pozostałych postanowień. W miejsce bezskutecznego postanowienia Regulaminu zastosowana będzie reguła, która jest najbliższa celom nieważnego postanowienia i całego niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu świadczenia przez Usługodawcę usług będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.
- Dla wszelkich stosunków prawnych, wynikających z niniejszego Regulaminu, właściwe jest prawo polskie.
- Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.